REKRUTACJA OPIEKUNÓW DO ŚWIADCZENIA USŁUG OPIEKUŃCZYCH
na terenie Gminy Wieruszów w ramach Projektu „Centrum Usług Społecznych w powiecie wieruszowskim”
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieruszowie przystąpił jako partner do realizacji projektu „Centrum Usług Społecznych w powiecie wieruszowskim”. Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania będą realizowane od stycznia 2018 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Celem projektu jest:
– rozwój usług dla osób niesamodzielnych i ich opiekunów faktycznych na terenie powiatu wieruszowskiego.
Usługi opiekuńcze świadczone przez opiekunów w miejscu zamieszkania osoby niesamodzielnej, realizowane są zgodnie z jej indywidualnymi potrzebami.
Poszukujemy osób chętnych, które chcą nieść pomoc osobom niesamodzielnym z powodu wieku lub niepełnosprawności.
– Jeżeli posiadasz n/w kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów:
opiekun środowiskowy, AON, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, a także ukończyłaś/eś szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej;
lub
– jesteś osobą, która posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyłaś/eś minimum
80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi
Prosimy o kontakt
– w biurze Partnera odpowiedzialnego za realizację usługi – MGOPS, ul. Rynek 21,98-400 Wieruszów telefon: 62 7841554, e- mail: swiadczenia@mgops.pl
– lub w biurze Projektu PCPR, ul. Waryńskiego 15 ,98-400 Wieruszów telefon: 62 7831995.